Pages

Subscribe:

Labels

maandag 19 december 2011

Key Largo

Gisteren hier aangekomen voor een nachtje. Bij het inchecken deed de mevrouw bij de receptie een volledig verhaal en legde uit waar alles was op het terrein.
Aan het einde van het gesprek vertelde ik doodleuk dat we hier al vaker geweest waren. Haar gezicht sprak toen boekdelen en ze vroeg of we vaak reisde. Ik gaf aan dat dit zo was waarop ze vroeg of ik geen pas van het hotel had. Die had ik dus, ze vertelde dat we weliswaar geen recht op punten handen omdat we via Priceline geboekt hadden maar wel op een gratis upgrade.

Ze moest dan wel het nummer van het pasje hebben, opzoeken in haar systeem zou lang duren dus of ik het wilde opzoeken. Dat deed ik dus maar omdat ik eerst op internet moest zien te komen duurde dat ook best wel lang. Ze besloot toen ook maar te gaan zoeken, vlak voordat ze het had gevonden had ik hem ook :).

We kregen de opmerking dat we de upgrade eigenlijk niet verdiende omdat we haar zo dwars zaten maar dat was met een knipoog.

We hebben nu een kamer met zicht op het zwembad ipv het parkeer terrein en een tasje met water en snacks gekregen.

0 reacties:

Een reactie posten